9 Mart 2010 Salı

Başlangıç kılavuzu

Oyuna kayıt oldunuz ve ne yapacağınızı bilemiyor musunuz? Bu makale tam size göre.

Oyuna hala kayıt olmadıysanız hemen tıklayıp başlayabilirsiniz.

Ve adım adım oyunun başlangıcını öğreteceğim.

~~Başlangıç olarak bilmeniz gerekenler [Adım adım]~~

1- Avatar yüklemek

2- Ekmek almak

3- İş bulup çalışmak

4- Antreman yapmak

Bunları detaylıca okuyup anlayın. Artık bilgili bir eVatandaş olacaksınız :)

Makalelerde de yazdım gerçi ama, hergün antreman yapmanız ve işte çalışmanız gerekli. Ekmek stoğunuzu da kontrol etmelisiniz.



~~Ben bunları zaten öğrendim yaptım, oyunu tanıyayım biraz daha diyorsanız~~

2 yorum:

  1. Bunlar eski :)
    http://blkcnews.blogspot.com/
    Güncel site burada

    YanıtlaSil
  2. Uzun süredir aradığım paylaşım sitesini buldum sonunda gerçekten mükemmel makale ve paylaşımlarınız var. Teşşekkür ederim. Halı yıkama olarak kaliteli hizmet sunmaktayız.

    YanıtlaSil